Tidningar överallt.

Jag älskar tidningar. Köper månadstidning och veckotidningar i rasande fart. Storadel av mitt CSN, som borde gå till böcker, hamnar på tidningar.

Problemet är att jag lämnar dessa tidningar överallt i badrummet. Det finns ingen naturlig plats att ha den utan de stapplas på lådorna i hyllan. Det ser jättedumt ut.

Men nu: jag har köpt ett tidningsställ! Lyckan var enorm. Visade fyndet för sambon som såg mindre exalterad ut. Jag, som skuttade av lycka:inga mer tidningshögar! spenderade stora delar av kvällen med att titta och beundra tidningsstället. Måste sluta med det innan sambon tror jag fått diare igen.

Kommentera

