Vakna tidigt, somna om..

Är ganska morgontrött. Blir grinig och illamående om jag måste stiga upp för tidigt. För tidigt innebär klockan 8. Gillar däremot att sova till runt 10-tiden. Sover jag längre blir jag stressad.

Idag vaknade jag klockan 9. Toppen tänkte jag. Utvilad men ändå i tid att göra någon under dagen. Tyvärr var sambon väldigt mysig, varm och go’ så lite kramar blev det. Somnade om. Vaknade av att sambon stod lutad över mig med frukostbrickan i handen och sa: ”Vakna, klockan är 12”. Så var den dagen förstörd.

Kommentera

