Att använda telefonen

Jag är värdelös att svara på sms, mejl etc. Med jämna mellan rum skriver min vän A till mig. Hon börjar alltid sms likadant: Fick du inte mitt senaste sms?

Då jag inte svara kommer nästa sms: Svara på mitt sms.

Jag tänker verkligen svara den här gången. Senare. Men glömmer bort. Så då kommer det sista sms: Nu ger jag upp.

Känner mig lite dålig som människa och lovar att höra av mig. Tyvärr glömmer jag bort det också och strax en vecka efter sista sms skickar jag iväg ett: Hej, vad görs? Cirkeln börjar om igen.

Kommentera

