Okej, kanske inte så smart…

Vaknade innan sambon idag och skulle göra kaffe. Något jag kan göra i sömnen men idag startade den inte. ”Fan, har haft sönder sambons bryggare” tänkte jag och paniken kom krypande. Jag måste dricka kaffe (!) och han älskar sin bryggare.Sambon har en lite ohälsosam kärlek till alla sina saker: med det är en annan historia.

Provade ett annat eluttag- samma resultat- provade om mikron som står bredvid fungerar: den är också trasig! Hur? Efter längre tid än jag vill erkänna inser jag att allt i köket inte är sönder utan att en propp har gått i proppskåpet.

Kommentera

