Morgon effektivitet

Jag får mer gjort än de flesta innan klockan 8 på morgon. Först snoozar jag tre gånger. Sedan väcker jag sambon tre gånger. Sedan hjälper jag sambon, från sängen så klart, att hitta nycklar? På byrån. Mobilen? I byxfickan. Byxorna? I garderoben.

När jag sedan börjar bli trött av att ha så mycket att göra på morgon är det dags att hjälp sambon genom dörren. Så jag drar mig ur sängen, knuffar honom mot dörren. Glöm inte jackan! pussar honom hej då. Efter det kan jag äntligen sova igen.

Kommentera

